22/1/2021

 TERCERA SESSIÓ 

En la tercera sessió, vaig començar una mica extranya amb sensació de mareigs sobretot al tumbar-me al terra. 

En primer lloc, hem començat amb una mica d'introducció de que és projectar la veu i amb el que és l'eix central.

En segon lloc, ens hem estirat al terra per veure un altre punt de contacte amb el terra i el segon recurs que utilitzarem per a projectar la veu és el meluc(cadera). A més, la Cecília, ens ha explicat que el més important és la conciencia, veure-ho com un recurs i repetir l'habit perque es converteixi en espontani. Podem dir que el ventre és on comença el missatge fins on apareix o volem que no hi hagi interferencia.

Aquesta classe, malgrat estar una mica malament de salut amb els mareigs m'ha fet veure que estic més comoda amb el meluc com a posició d'eix central. I em va agradar la sessió ja que crec també en la importancia de controlar la veu i amb el sega sega lliga lliga porta blat a la botiga i amb el joc de les R ; vaig veure l'importancia de saber focalitzar la veu.

M'agrada aquestes sessions ja que poc a poc penso que vaig millorant amb la veu i amb l'expressió.

Comentarios