26/2/21

 Molt bon dia!!! Avui hem començat amb la presencialitat!!!

Al inici, ens hem desinfectat els peus i hem agafat esterilles. L'inici de la classe estava destinant a preguntes del temari. Despès, teniem deures de veure un vídeo i el vam comentar, jo al principi pensava que no ho havia vist i vaig caure que m'ho havia apuntat tot al mòbil, vaig fer un bon anàlisi dels presentadors. 

Més tard, vam dir la frase que teniem per deures, de tres maneres diferents era molt important el to, l'entonació i les pauses. Va ser molt impactant, el fet de veure una frase de manres diferents i el com canviava tant el significat.

Una vegada acabat, la Cecília ens va proposar un exercici amb la N (per controlar on va el so dins del nostre cos), haviem de fer nnnnaaa, nnnnneee, nnnniii i nnnnooo tots alhora i deprès afegint nnnnaaaa bonnndia i el nostre cos, a nivell general ens va costar perquè alguns ens quedavem sense aire i estàvem cohibits però al acabar ho vam fer molt bé. Vam utilitzar també unes técinques que era com dir la paraula cantant, encara que no recordo el nom. 

Em va impactar també, que una companya meva va fer-ho dins de l'aula i fora i es va veure molt el canvi. 


Comentarios